PracaGrupypl.praca.szukana › Szukam opiekunki

  • 1. Data: 2004-10-28 08:35:13
    Temat: Szukam opiekunki
    Od: "Mariola Jurczak" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,
    Szukam milej, cieplej i wyrozumialej Niani do trzyletniej dziewczynki. Praca
    juz praktycznie od zaraz w godzinach 8.40 - 17.30.(tak mniej wiecej)
    Mile widziane referencje ale nie koniecznie, zreszta to Mala sama sobie
    wybierze opiekunke ;-)
    Bardzo prosze o informacje czy macie kogos kto zajalby sie moim Malym
    Szczesciem. Nie ukrywam jednak, ze chcialabym zeby to byla osoba godna
    zufania, uczciwa, tak ktora juz miala kontakt z malymi dziecmi i poprostu
    potrafi je kochac.
    Pozdrawiam,
    Mariola
    Ps Mieszkamy na Ursynowie.

  • 2. Data: 2004-10-28 09:44:46
    Temat: Re: Szukam opiekunki
    Od: "fdgfcv" <g...@f...pl>

    > juz praktycznie od zaraz w godzinach 8.40 - 17.30.(tak mniej wiecej)

    8.40 wyliczone co do minuty, eh to ja bym nie chcial dla takich ludzi
    pracowac

  • 3. Data: 2004-10-28 10:46:45
    Od: "Mariola Jurczak" <m...@W...gazeta.pl>

    fdgfcv <g...@f...pl> napisał(a):

    > 8.40 wyliczone co do minuty, eh to ja bym nie chcial dla takich ludzi
    > pracowac
    >
    > mhh trudno dlatego Cie nie zatrudnie, poprostu chcialam zeby Pani Niania
    miala czas na dotarcie na miejsce a po drugie zeby sie wyspala. Chyba zadna
    przyjemnosc wstawac w zimie o 6 rano ...

  • 4. Data: 2004-10-31 07:35:03
    Od: "Kasia Morganti" <k...@h...com>

    Użytkownik "Mariola Jurczak" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:clqb01$mg6$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > Szczesciem. Nie ukrywam jednak, ze chcialabym zeby to byla osoba godna
    > zufania, uczciwa, tak ktora juz miala kontakt z malymi dziecmi i poprostu

    Witam, a jakie warunki finansowe?
    Pozdrawiam Katarzyna