PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam milosci...Szukam milosci...
  • Data: 2002-01-28 20:37:35
    Temat: Szukam milosci...
    Od: "Zolnierz" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mlody, 22 lata, stanu wolnego, poszukuje kobiety zamoznej, która była by
    stanie pomoc finansowo, czlowiekowi, którego życie nie rozpieszcza... Jesli
    czujesz sie samotna i przytlacza cie szarosc codziennego zycia, sprawie ze
    Twoje zycie odmieni sie, nabierze barw, a czarne chmury rozwieje cieply
    powiew czulosci i delikatnosci.

    Zwiedzilem juz cala Polske, w poszukiwaniu tej jedynej, ale mi sie nie
    powiodlo, mam nadzieje ze internet pomoze mi znalezc sobie partnerke o
    ktorej marze od dawna... Wiem ze milosci nie mozna kupic, ale sama miloscia
    zyc tez sie nie da. Prosze nie myslec, ze oferuje seks za korzysci
    materialne, ja po prostu szukam kobiety, ktorej udalo sie ustawic w zyciu,
    ale ktorej brakuje ciepla i milosci.

    Moja fotka jest pod adresem http://zolnierz3.republika.pl/ ...

    pozdrawiam
    Krzysiek

    PS. Z internetu korzystam dzieki uprzejmosci kolegi, jesli bedzie taka
    mozliwosc, prosze dzwonic na numer:
    505970120. Oferty - cala Polska, jesli propozycja bedzie powazna, przyjade
    chocby na koniec swiata, a nawet dalej.