PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam - informatyk/kierownik/grafik/inne Warszawa

  • 1. Data: 2004-02-11 16:14:40
    Temat: Szukam - informatyk/kierownik/grafik/inne Warszawa
    Od: n...@o...pl

    Posiadam b.d. doświadczenie przy osbsłudze sprzetu komputerowego. Biegle znam
    programy:Word, Excel, Acces, Corel Draw (od wersji 2 do9), tworzenie www.
    Przez 5 lat pracowałem jako superviser w Agencji Pracy Czasowej oraz
    prowadziłem włąsną działalność gospodarczą. W poprzedniej pracy zajmowałem się
    nadzorem powierzonych firmie prac, pisaniem ofert, bieżącą obsługą stałych
    klientów firmy, organizacją meilingów (około 1 miliona przesyłek rocznie) itp.
    Jestem całkowicie dyspozycyjny, samochód z możliwością wykorzystania w pracy.
    Artur
    tel. 0504 956 486