PracaGrupypl.praca.szukana › .Szukam dodatkowego zajęcia jako HOSTESSA

  • 1. Data: 2003-05-20 10:03:26
    Temat: .Szukam dodatkowego zajęcia jako HOSTESSA
    Od: n...@w...pl

    Jestem zainteresowana ofertą pracy w weekendy w charakterze hostessy.
    Wiek 26 lat, wzrost 181 cm, szczupła budowa ciała (59 kg), wymiary 85/65/95,
    brunetka, włosy długie, proste, miła aparycja, prezencja, elokwencja,
    spore doświadczenie na stanowisku prezentacji produktów, prowadzenie
    degustacji. Kwestia dojazdu na miejsce pracy nie stanowi dla mnie żadnego
    problemu (Wrocław, bliskie okolice).

    606484538
    g...@w...pl
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml