PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam czegoś niebanalnego!

  • 1. Data: 2004-06-07 11:40:56
    Temat: Szukam czegoś niebanalnego!
    Od: "Rado" <f...@p...onet.pl>

    Mam 32 lata i od jakiegoś czasu nie pracuję na etacie. Nie muszę szukać
    pracy "na zapalenie płuc", ponieważ potrafię się utrzymać własnym sumptem. Od
    jakiegoś jednak czasu przeglądam ogłoszenia ponieważ szukam dla siebie czegoś
    inspirującego. Nie jestem jakimś gwiazdorem, ale normalnym facetem, który
    nieźle sobie w życiu radzi. Mogę zaoferować umiejętność samodzielnego myślenia,
    sporo zdrowego rozsądku i garść ciekawych doświadczeń zawodowych - przez kilka
    lat pracowałem dla jednej z międzynarodowych firm, zarządzałem działem, później
    zakładem produkcyjnym. W tej chwili domykam studia (prawo), które kiedyś
    przerwałem. Jak już pisałem - pieniądze nie są najbardziej istotne. I jest
    tylko jeden zasadniczy warunek: praca z ogłoszeń tchnie taką nudą: handlowiec w
    dziale sprzedaży śrub, kierownik magazynu, asystent, dyrektor, handlowiec,
    kierownik, asystent..... Ja szukam czegoś ciekawego. Najlepiej Bielsko-Biała i
    okolice, ale nie jest to warunek nie do przeskoczenia.

    Pozdrawiam
    Rado
    f...@p...onet.pl