PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam Pracy w SZCZECINIE

  • 1. Data: 2005-01-08 20:31:56
    Temat: Szukam Pracy w SZCZECINIE
    Od: "Anna" <e...@o...pl>

    PRACODAWCO jeżeli poszukujesz pracownika, który ma przyczynić się do rozwoju
    Twojej firmy, dbać o jej wizerunek i stawiać na wysoką jakość obsługi to już
    go znalazłeś.
    Jestem osobą dynamiczną, lubiącą pracę z ludźmi i dla ludzi, szybko się uczę i
    wciąż dążę do pogłębiania swojej wiedzy w różnych kierunkach.
    Cechuje mnie sumienność,dokładność, komunikatywność, doskonała organizacja
    pracy oraz zdolność utrzymania wysokiej jakości pracy.
    Ideałem nie jestem, więc od razu zaznaczę, że praca w sprzedaży bezpośredniej
    również jako przedstawiciel handlowy, czy praca sekretarki nie jest dla mnie.
    Teraz trochę informacji z mojego CV, więc mam 28 lat, ukończyłam Wyższą Szkołę
    Humanistyczną TWP w Szczecinie (2004) o specjalności: doradztwo personalne, a
    także Policealne Studium Handlu Zagranicznego PASADENA (1997).
    Posiadam bardzo dobrą znajomość obsługi komputera (maszynopisanie komputerowe,
    system Windows) i programów komputerowych (MS OFFICE) oraz Internetu.
    Znajomość języków obcych: angielskiego i niemieckiego jest na poziomie
    średniozawansowanym. Angielski doskonaliłam na kursie Business English (300h)
    a niemiecki podczas kilkumiesięcznego pobytu w Niemczech.
    Posiadam doświadczenie w pracy biurowej oraz obsłudze klienta. Mam czynne
    prawo jazdy Kat. B i samochód.
    PRACODAWCO jeżeli chcesz w swojej firmie wykorzystać mój potencjał, masz do
    zaoferowania ambitną pracę, wymagającą zaangażwania i zależy Ci by cele firmy
    stały się również celami pracowników skontaktuj się ze mną.