PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam BEZPŁATNEJ praktyki w kancelarii !!Szukam BEZPŁATNEJ praktyki w kancelarii !!
    From: "Simon" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Szukam BEZPŁATNEJ praktyki w kancelarii !!
    Date: Sun, 27 Apr 2003 11:50:23 +0200
    Sender: w...@p...onet.pl@systemy120.toya.net.pl

    Witam !!

    Z racji mojego bardzo młodego wieku (19 lat) i zainteresowań prawniczych
    szukam BEZPŁATNEJ praktyki w kancelarii adwokackiej w Łodzi na okres
    czerwiec-wrzesień 2003 r. w charakterze pomocy biurowej lub tłumaczeń
    dokumentacji. Biegle władam językiem angielskim (poziom Proficiency) zarówno
    w mowie jak i w piśmie, średnio językiem niemieckim. Poza tym znam podstawy
    języka włoskiego i hiszpańskiego. Prawo traktowałem do tej pory tylko i
    wyłącznie teoretycznie i amatorsko, jako jedno z moich zainteresowań. Z
    obsługą komputera nie mam najmniejszych problemów (Office, I-net itp. itd.).
    Od października 2003 r. rozpoczynam dopiero studia na kierunku Prawo,
    aczkolwiek już teraz dysponuję całkiem rozległą wiedzą na ten temat. Jeśli
    byliby Państwo zainteresowani moją osobą, proszę o kontakt. Potencjalnym
    chętnym przesyłam profesjonalne i szczegółowe CV. Wszelkie propozycje
    współpracy proszę kierować pod następujący adres e-mail:
    w...@p...onet.pl

    Łączę pozdrowienia...