PracaGrupypl.praca.oferowanaSzef wdrożeń CISCO / Warszawa / praca stała

  • 1. Data: 2005-06-24 07:35:51
    Temat: Szef wdrożeń CISCO / Warszawa / praca stała
    Od: "Talents Polska" <i...@t...pl>

    Dla naszego Klienta, jednego z największych polskich integratorów systemów
    informatycznych, poszukujemy osoby do pracy w Warszawie, na stanowisku:

    Szef projektów wdrożeniowych CISCO
    Nr ref. WBKTCL

    Od kandydatów oczekujemy
    . Wykształcenia wyższego technicznego
    . Co najmniej 3-5 letniego doświadczenia w zakresie zarządzania dużymi
    projektami wdrożeniowymi, w oparciu o technologie i urządzenia CISCO
    . Dużego doświadczenia w zakresie zarządzania zespołami/działem inżynierów
    wdrażających projekty sieciowo-informatyczne
    . Wiedzy eksperckiej w obszarze rozwiązań sieciowych Cisco poświadczonej
    certyfikatami (CCNP, mile widziane CCIE oraz inne certyfikaty)
    . Dobrej znajomości języka angielskiego
    . Doskonałej organizacji pracy, dużej odpowiedzialności i samodzielności

    Do obowiązków Kandydata będzie należało:
    . Zarządzanie działem/dużymi zespołami wdrożeniowymi
    . Odpowiedzialność za realizację dużych projektów wdrożeniowych w obszarze
    technologii CISCO
    . Planowanie i koordynacja prac podległych pracowników

    Zatrudnionym osobą oferujemy:
    . Konkurencyjne na rynku wynagrodzenie, adekwatne do posiadanego
    doświadczenia i umiejętności oraz efektów pracy
    . Duże możliwości rozwoju zawodowego oraz realne szanse awansu w ramach
    firmy (do stanowiska dyrektora włącznie)
    . Możliwość realizacji dużych i prestiżowych projektów wdrożeniowych

    Aplikację (CV w języku polskim) prosimy o przesłanie adres: i...@t...pl

    W tytule wiadomości należy wpisać następujące informacje: Szef projektów
    wdrożeniowych - CISCO, Ref. WBSPCL

    W aplikacji prosimy umieścić klauzulę o ochronie danych osobowych:

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej
    ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
    (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dziennik
    Ustaw Nr 133 Poz. 883)

    Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi Kandydatami.