PracaGrupypl.praca.oferowanaSzef Oddziału - Dyrektor Handlowy, Krakow

  • 1. Data: 2002-04-01 08:48:23
    Temat: Szef Oddziału - Dyrektor Handlowy, Krakow
    Od: "Anna Dabrowska WGK Audyt Personalny" <g...@a...com.pl>

    Nasz Klient - wielooddziałowa firma komputerowa poszukuje do oddziału w
    Krakowie osoby na stanowisko Szefa Oddziału - Dyrektora Handlowego

    Wymagane doświadczenia w zakresie:

    sprzedaży sprzętu informatycznego,
    zarządzania zespołami handlowymi,
    kierowania małą lub średnią firmą działającą w branży informatycznej.

    Wybrana osoba odpowiedzialna będzie za:

    wzrost sprzedaży i konsekwentną realizację planów sprzedażowych,
    zarządzanie sprzedażą sprzętu informatycznego na terenie małopolski,
    administrowanie oddziałem i efektywne kierowanie zespołem.

    Wybranemu Kandydatowi nasz Klient oferuje:

    prestiżową, samodzielną i pełną wyzwań pracę w renomowanej firmie,
    atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od efektów działań.

    Osoby zainteresowane prosimy o składanie dokumentów: c.v., listu
    motywacyjnego oznaczonych powyższym numerem referencyjnym ( z dołączoną
    klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej
    ofercie pracy w celach rekrutacyjnych, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r.
    o ochronie danych osobowych, Dz.U. nr 133, poz. 833) na adres:

    WGK Audyt Personalny
    02 - 532 Warszawa, ul. Rakowiecka 36.
    tel.: (022) 849 92 55, fax: (022) 646 73 30
    e-mail: w...@w...pl