eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaSzczecin/Koordynator w Biurze Obslugi Klienta
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2006-11-12 09:50:08
    Temat: Szczecin/Koordynator w Biurze Obslugi Klienta
    Od: Krystian Stypula <k...@h...pl>

    home.pl - ogolnopolski dostawca uslug w sieci Internet poszukuje:

    Koordynatora w Biurze Obslugi Klienta

    Wymagania:
    - doswiadczenie w zarzadzaniu i organizacji pracy zespolu,
    - znajomosc zagadnien zwiazanych z Internetem na poziomie uzytkowym,
    - komunikatywnosc,
    - swoboda poslugiwania sie jezykiem polskim,
    - jezyk angielski umozliwiajacy konwersacje,
    - mile widziane doswiadczenie w pracy zwiazanej ze zdalna obsluga klienta.

    Miejsce pracy:
    Szczecin

    Rozpoczecie pracy:
    listopad 2006

    Zakres pracy:
    osoba zatrudniona na stanowisku Koordynatora jest odpowiedzialna za
    organizacje pracy zespolu BOK oraz biezaca obsluge Klientow.

    Forma zatrudnienia:
    umowa o prace

    Oferujemy:
    ciekawa prace w komfortowych warunkach, mila atomsfere, dostep do
    nowoczesnych technologii, mozliwosc rozwoju, motywujace warunki
    wynagrodzenia.

    Zlozenia oferty (CV) oraz wypelnienia formularza zgloszeniowego prosimy
    dokonac pod adresem www.rekrutacja.home.pl

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1