PracaGrupypl.praca.szukana › :Systemowiec / Admin sieci szuka pracy

  • 1. Data: 2002-11-18 10:10:25
    Temat: :Systemowiec / Admin sieci szuka pracy
    Od: Ireneusz Pełech <i...@c...com.pl>

    Szukam pracy gdziekolwieg (najlepiej Warszawa) jako Systemowiec / Admin
    sieci / Wdrozeniowiec

    Umiejetnosci:
    - instalacja i administracja Windowsami (wszystkie wersje);
    - instalacja i administracja Linux'ami (RedHat, Slackware, NetBSD);
    - instalacja i administracja sestemem Solaris (w wersji na Sun Sparc);
    - administracja systemami pocztowymi Netscape Messaging Server,
    Sendmail, Postfix i pochodne;
    - admimsitacja serwerami web Apache i Netscape Web Serwer;
    - administracja siecia LAN/WAN w opraciu o urzadzenia Cisco i 3com;
    - i jeszcze klika rzeczy be sie znalazlo.

    Jesli ktos jest zainteresowany zatrudnieniem mnie to prosze o kontakt na
    prv. Usun _spam_won z mojego adresu zwrotnego.

    --
    Pozdrowka
    Ireneusz Pełech