PracaGrupypl.praca.szukanaSymulacja sieci komputerowych/telekomunikacyjnych ns2

  • 1. Data: 2006-05-26 06:37:37
    Temat: Symulacja sieci komputerowych/telekomunikacyjnych ns2
    Od: Michał <m...@x...wp.pl>

    Witam

    Chciałbym się dowiedzieć czy na naszym rynku ktoś w ogóle zajmuje się
    tym zagadnieniem zawodowo? Przeszukując internet napotkałem się jedynie na
    firmę robiącą takie zlecenia z wykorzystaniem innego oprogramowania niż te w
    temacie wypowiedzi.
    Jestem osobą znającą ns2 w stopniu średniozaawansowanym, chciałbym
    nawiązać współpracę z osobami/firmami zajmującymi się symulacją komputerową
    sieci komputerowych\telekomunikacyjnych. Symulacja komputerowa sieci może
    być również przydatna w przypadku projektowania sieci komputerowych, gdyż
    dzięki niej można wiele rzeczy przewidzieć.

    Jeżeli komuś ten post wyda się interesującym, to podaje mój mail:
    k...@h...sk