PracaGrupypl.praca.szukanaSupermen w wersji zenskiej: Krakow

  • 1. Data: 2002-12-12 12:55:15
    Temat: Supermen w wersji zenskiej: Krakow
    Od: "Kasia" <d...@p...fm>

    Witam Szanownych Panstwa

    Jestem kobieta szukajaca pracy, do tego kobieta wyksztalcona (obronilam
    tytul magistra, jakby nie bylo)

    Mam jedno zasadnicze pytanie:

    Czy w miescie Krakow sa jacys faceci z jajami, ktorzy sa w stanie zaoferowac
    prace nie tylko mnie, ale wielu moim kolezankom.
    Jestesmy mlode, wyksztalcene i bez pracy. I jest nam trudniej znalezc prace
    niz facetom. Wlasnie dlaczego???

    Panowie, macie pieniadze, pozycje i mozliwosci.
    Moze przestalibyscie wreszcie narzekac, czytac pesymistyczne prognozy i
    tandetne gazetki. Moze moglibysce
    nareszcie postarac sie uwierzyc w swoje mozliwosc i w swoj potencjal.

    Bo ja i zapewne wszyskie "kobietki" w tym miescie szukajace tworczej i
    satysfakcjonujacej (nas wszystkich) pracy,
    maja dosc przygladania sie niezdarnym i niezaradnym facetom.

    Wezcie sie w garsc, przeciez jestesce po to aby nas wspierac, a nie
    wyplakiwac sie nam w rekaw !!!

    Potrzebuje, potrzebujemy pomocy facetow z ikra!!!

    Dziekuje

  • 2. Data: 2002-12-12 18:50:58
    Temat: Re: Supermen w wersji zenskiej: Krakow
    Od: "l:e:h" <leh(wytnijto)@wytnijto.z.pl>

    "Kasia" <d...@p...fm> skribis:

    >Jestem kobieta szukajaca pracy, do tego kobieta wyksztalcona (obronilam
    >tytul magistra, jakby nie bylo)

    to cos marnie jej szukasz jak nie znalalas.

    >Czy w miescie Krakow sa jacys faceci z jajami, ktorzy sa w stanie zaoferowac
    >prace nie tylko mnie, ale wielu moim kolezankom.

    Czy w miescie Krakow sa jacys faceci z jajami, ktore sa w stanie znalezc
    prace?

> [...]
    >tandetne gazetki. Moze moglibysce
    >nareszcie postarac sie uwierzyc w swoje mozliwosc i w swoj potencjal.

    i zabrac wam wszystkie miejsca pracy?

    >Bo ja i zapewne wszyskie "kobietki" w tym miescie szukajace tworczej i
    >satysfakcjonujacej (nas wszystkich) pracy,
    >maja dosc przygladania sie niezdarnym i niezaradnym facetom.

    Nikt wam nie kaze.

    >Wezcie sie w garsc, przeciez jestesce po to aby nas wspierac,

    taaaa...

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    "Tworzenie pieniedzy - klucze do obfitosci".
    Zobacz:

  • 3. Data: 2002-12-15 12:35:30
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl>

    Kasia <d...@p...fm> wrote:

    > Bo ja i zapewne wszyskie "kobietki" w tym miescie szukajace tworczej i
    > satysfakcjonujacej (nas wszystkich) pracy,
    > maja dosc przygladania sie niezdarnym i niezaradnym facetom.

    Kobieto!

    Przestań nam się tu wypłakiwać w rękaw!
    Przestań zachowywać się niezdarnie i niezaradnie!
    Uwierz w swoje możliwości i swoj potencjał!
    Zamiast narzekać na facetów po prostu załóż własną firmę,
    zrób miejsca pracy i zatrudnij wszystkie te swoje
    koleżanki-owieczki, ofiary losu jedne no.

    Co, nie dasz rady?!
    Jakto?! Przecież jesteś kobietą! A nawet kobietą-supermanem :)
    A do tego wykształconą (obroniłaś tytuł magstra jakby nie było).
    Weź się w graść i do roboty!

    --
    Tomek