PracaGrupypl.praca.szukanaSumienna, mloda szuka pracy w Krakowie

  • 1. Data: 2003-12-30 11:39:37
    Temat: Sumienna, mloda szuka pracy w Krakowie
    Od: Life-Guard <l...@i...pl>

    Mloda, sympatyczna, dyspozycyjna, bez zobowiazan, kulturalna
    i inteligentna z wyksztalceniem srednim kierunkowym
    (poligraf, fotograf, sekretarka) dobrze operujaca
    jez. angielskim oraz biegle poslugujaca sie komputerem
    (szczegolnie programy do obrobki foto, sklad DTP,
    Corel, Photoshop etc i wiele innych) przyjmie zlecenia
    lub podejmie sie pracy biurowej na umowe zlecenie lub etat
    w Krakowie.

    C.V. przesle na zyczenie, natomiast moje
    przykladowe prace, portfolio znajduja sie na stronie
    www.jmd.prv.pl

    Powazne oferty pracy prosze kierowac na adres:
    jmd(at)poczta.onet.pl Kontakt tel: +48.605.641.832
    Interesuja mnie zarobki od 800pln netto/m-c.