PracaGrupypl.praca.szukana › Sudentka poszukuje pracy - praca biurowa

  • 1. Data: 2006-08-07 22:34:14
    Temat: Sudentka poszukuje pracy - praca biurowa
    Od: i...@s...net

    Poszukuje pracy w kategorii pracy biurowej. Jestem studentka I roku
    Ochrony Srodowiska na Politechnice Wroclawskiej. Oferuje znajomosc
    Pakietu MS Office, ukonczony kurs jezyka angielskiego na poziomie
    zaawansowanym, tymczasowa praca biurowa w firmie rzeczoznawsztwa
    samochodowego. Jestem osoba komunikatywna, zdyscyplinowana,
    sumienna, punktualna, usmiechnieta. Prosze o ofery pracy na okres
    sierpien-wrzesien 2006.

    Wyslano z serwisu: http://www.praca.bajeczka.com.