PracaGrupypl.praca.szukanaStworzę bazę danych na zamówienie - Warszawa

  • 1. Data: 2008-06-27 15:21:50
    Temat: Stworzę bazę danych na zamówienie - Warszawa
    Od: zet <s...@g...com>

    Tworzę systemy informatyczne według wymagań klienta, które umożliwiają
    wprowadzanie/wyszukiwanie/edycję/przeglądanie danych oraz wszystko, co
    powinno być obok tego.

    Cechy takiego systemu:
    - Oparty na nowoczesnych technologiach (JEE/J2EE, EJB3, Google Web
    Toolkit, SWT, Ajax ...)
    - Współpracuje z dowolną bazą danych (Oracle, MySQL, PostgreSQL, MS
    SQL,..) oraz serwerami aplikacji J2EE (np JBoss)
    - Dostęp do systemu poprzez aplikację okienkową instalowaną na
    komputerach użytkowników, a także przeglądarkę WWW.
    - Wielowarstwowa architektura zbudowana zgodnie ze wzorcami
    projektowymi oraz całą sztuką budowy tego typu systemów.
    - Możliwość pracy z już istniejącą bazą danych.

    Systemy tworzę indywidualnie według zamówienia w oparciu o gotowe
    moduły.

    - Bezpłatnie (przed podpisaniem jakiejkolwiek umowy) tworzę prototyp
    aplikacji, zawierający podstawową funkcjonalność i na jego podstawie
    prezentacja interfejsu graficznego w formie animacji.
    - Szybko tworzę i udostępniam klientowi wersję testową systemu (do
    kilku tygodni po podpisaniu umowy), nie uwzględniającą jeszcze wielu
    szczegółów, co daje dużą kontrolę nad stopniem zaawansowania prac,
    oraz możliwość drobnej korekty wymagań.
    - Udzielam gwarancji na bezpłatną naprawę ewentualnych usterek,
    powstałych w trakcie użytkowania.

    Posiadam kilkuletnie doświadczenie w tworzeniu tego rodzaju
    oprogramowania poparte wiedzę teoretyczną i znajomością nowoczesnych
    technologii.

    Ceny już od 15000 PLN + VAT za zlecenie.
    Czas realizacji (od podpisania umowy do odbioru) 1-3 miesięcy ( w
    zależności od konkretnego przypadku ).
    Miejsce: Warszawa (ale nie tylko)

    Przykładowe wycinki systemów można obejrzeć na mojej stronie:
    http://www.simpleeffect.pl

    Chętnie nawiążę także dłuższą współpracę.
    Kontakt:
    z...@s...pl

  • 2. Data: 2008-07-10 20:50:02
    Temat: Re: Stworzę bazę danych na zamówienie - Warszawa
    Od: "MULDEK" <m...@o...pl>

    zet wrote:

> [...]
    >
    > Przykładowe wycinki systemów można obejrzeć na mojej stronie:
    > http://www.simpleeffect.pl
    >
    > Chętnie nawiążę także dłuższą współpracę.

    chyba troszkę przesadziłeś z tą ceną "od 15000 PLN + VAT" :)

    __
    MULDEK @ tlen.pl | i'm still in trance |

  • 3. Data: 2008-07-10 20:55:43
    Od: "MULDEK" <m...@o...pl>

    [ciach]

    i jeszcze dodam, że CRMa można mieć juz za 5 tys netto :)

    zapraszam do kontaktu mailowego :)

    __
    MULDEK @ tlen.pl | i'm still in trance |