PracaGrupypl.praca.szukana › Stworzę WWW za darmo!

  • 1. Data: 2003-03-03 19:12:28
    Temat: Stworzę WWW za darmo!
    Od: p...@i...pl

    Szukam pracy, ale narazie chętnie wykonam kilka
    serwisów WWW za darmo, aby mieć się czym pochwalić
    przyszłemu pracodawcy!

    Szczegóły na www.piotrek.friko.pl

    Oferta dla całego kraju, najlepiej Kraków.

  • 2. Data: 2003-03-04 21:19:40
    Temat: Re: Stworzę WWW za darmo!
    Od: "mohicanin" <m...@o...pl>

    > Szukam pracy, ale narazie chętnie wykonam kilka
    > serwisów WWW za darmo, aby mieć się czym pochwalić
    > przyszłemu pracodawcy!
    >
    > Szczegóły na www.piotrek.friko.pl
    >
    > Oferta dla całego kraju, najlepiej Kraków.

    ja też mogę wykonać kilka serwisów za darmo, a nawet mogę dopłacić, np. do
    portalu dopłacam zleceniodawcy powiedzmy 5000zł, do sklepu ok. 2500zł, inne
    do negocjacji

    PS. gościu, weź sie najpierw za naukę, potem za robienie stron!

  • 3. Data: 2003-03-04 21:43:55
    Od: p...@i...pl

    nie rozumiem o co ci chodzi i skad ta wrogosc u Ciebie,
    skoro ty jestes taki dobry w tym co robisz to chyba nie czujesz
    sie zagrozony :-)
    moim ogloszeniem zainteresowalo sie 5 osob i zlozyli mi konkretne propozycje,
    pozwol mi byc takim jaki jestem i robic to co chce i jak umie, ok?