PracaGrupypl.praca.szukanaStuedntka szuka pracy - Szczecin

  • 1. Data: 2004-09-21 16:19:09
    Temat: Stuedntka szuka pracy - Szczecin
    Od: "Magda " <m...@g...pl>

    Witam. Jestem studentką ostatniego roku dziennych studiów uzupełniających
    magisterskich na kierunku Zarządzanie i Inżynieria Produkcji (specjalność
    Organizacja wirtualna). Ukończyłam też studia zawodowe na kierunku
    Zarządzanie i Marketing. W październiku rozpocznę ostatni rok moich studiów
    i bardzo chciałabym podjąć pracę. Poszukuję pracy. Umiejętności: bardzo
    dobra znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie, bardzo dobra znajomość
    obsługi komputera (pakiet Orfice, Windows, Linux, Front Page, Dreamweaver),
    prawo jazdy kat. B. Chętnie wyślę CV na podany adres.
    Mój adres email: m...@i...pl