PracaGrupypl.praca.szukana.Studiuję zaocznie i mieszkam w Łodzi

  • 1. Data: 2003-05-20 20:03:22
    Temat: .Studiuję zaocznie i mieszkam w Łodzi
    Od: n...@o...pl

    Szukasz pracownika? Ja szukam pracodawcy. Wyślij maila, zadzwoń... na pewno się
    dogadamy.
    Studiuję zaocznie (filologia polska - promocja, reklama, reprezentacja firm) i
    mieszkam w Łodzi. Doskonale obsługuję komputer. Posiadam aktualną książeczkę zdrowia
    i prawo jazdy kat.B - ale lepiej nie każ mi jeździć super drogimi samochodami... bo
    będzie super duży rachunek od mechanika ;-) Posiadam również doświadczenie w pracy
    na kasach fiskalnych.
    Szczerze mówiąc zależy mi na jak najszybszym podjęciu pracy. Nie myślę o żadnej
    konkretnej ofercie.
    Z przyjemnością i entuzjazmem przyjdę na rozmowę również do Twojej firmy, jeśli
    zaprosisz...

    Łódź, ul. Lutomierska
    0503450833
    d...@o...pl