PracaGrupypl.praca.szukana › Studia w Warszawie to droga inwestycja - szukam pracy! :)

  • 1. Data: 2004-08-30 10:18:14
    Temat: Studia w Warszawie to droga inwestycja - szukam pracy! :)
    Od: "Magdalena Wnenk" <o...@o...pl>

    Jestem dziewiętnastoletnią studentką pierwszego roku kulturoznawstwa
    warszawskiej Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Ponieważ zdecydowałam się
    na studia zaoczne potrzebuję pieniędzy na czesne i własne potrzeby.
    Chcę znaleźć pracę aby się usamodzielnić i uniezależnić.
    Pracowałam już jako hostessa i jako modelka. Teraz szukam poważniejszego
    zatrudnienia aby zdobywać doświadczenie i znajomości. Chętnie podejmę pracę,
    która da mi możliwość dalszego rozwoju moich umiejętności a jednoczesnie
    będzie ciekawa.
    Łatwo nawiązuję nowe kontakty i szybko się uczę. Posługuję się językiem
    angielskim w piśmie i mowie.
    Ewentualne oferty pracy proszę przesyłać na adres m...@o...pl

    Magdalena Wnenk