PracaGrupypl.praca.szukanaStudentka szuka pracy-WARSZAWA

  • 1. Data: 2005-09-15 17:11:56
    Temat: Studentka szuka pracy-WARSZAWA
    Od: "Magda" <m...@n...wp.pl>

    Witam!

    Jestem studentką 1-szego roku studiów uzepłniających magisterskich
    w APS, w trybie zaocznym, na kierunku pedegogika specjalna.
    Skończyłam studia licencjackie na kierunku pedagogika
    resocjalizacyjna.
    Mam skończony 2 etap kursu j.migowego, zakres: 800 podstawowych
    znaków i pojęć.
    Szukam pracy w zawodzie, lub z ludźmi i dziećmi głuchoniemymi.
    Chętnie przyjmę też inne oferty pracy.

    Proszę o kontakt- m...@g...pl

    Zainteresowanym prześle CV, oraz inne potrzebne dokumenty