PracaGrupypl.praca.szukana › Studentka podejmie pracę

  • 1. Data: 2002-10-24 18:28:38
    Temat: Studentka podejmie pracę
    Od: "Kazimierz Bąk" <k...@w...pl>

    24.10.2002r.

    Mieszkanka Warszawy, studentka pedagogiki / studia wieczorowe/ pilna,
    dyspozycyjna, kulturalna i miła poszukuje pracy.
    Mam szerokie zainteresowania humanistyczne, a także
    związane z kulturoznastwem i historją sztuki.Pasjonuje
    mnie moda i jej twórcy.Nie mam trudnaści z nawiązywaniem kontaktów z ludżmi,
    lubię wymianę poglądów i poznawanie opinii innych.Swój wolny czas
    spędzam najchętniej aktywnie, przyjemność sprawiają mi
    spacery i podróże.Lubię zagłębiać tajniki komputera i
    internetu.Uprzejmie proszę o kontakt na mój e-maill

    8...@w...pl