PracaGrupypl.praca.szukana › Studentka na wakacje / Kraków

  • 1. Data: 2002-08-09 11:53:38
    Temat: Studentka na wakacje / Kraków
    Od: "boldor" <b...@p...onet.pl>

    Jestem studentką Politechniki Krakowskiej (po II roku). Poszukuję pracy na
    okres wakacji (sierpień, wrzesień).
    Umiejętności: podstawy obsługi komputera (Microsoft Office)

    komunikatywność

    chęć i zdolność szybkiego uczenia się

    odpowiedzialność

    angielski (dwutygodniowy kurs w Oxfordzie(1998),
    FCE(2000))

    prawo jazdy (kategoria B)

    Zainteresowania: pływanie, koszykówka

    film

    filozofia i psychologia

    Szukam pracy pozwalającej wykorzystać moje umiejętności i zainteresowania.
    Jestem otwarta na wszelkie propozycje.

    Dyspozycyjność: nieograniczona.

    Nie wykluczam możliwości dłuższej współpracy.

    Kontakt: o...@o...pl

    kom. 0505 - 670 - 224