PracaGrupypl.praca.szukanaStudentka IV roku rachunkowości poszukuje pracy / Warszawa

  • 1. Data: 2005-09-26 19:20:17
    Temat: Studentka IV roku rachunkowości poszukuje pracy / Warszawa
    Od: Gabi <m...@w...pl>

    Witam,

    Młoda, zdolna, ambitna studentka IV roku rachunkowości poszukuje pracy w
    zawodzie, która da możliwość dalszego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.

    Mam za sobą praktyki
    - w Biurze Rachunkowym (dekretowanie i księgowanie faktur, znajomość
    podstawowych zagadnień podatkowych związanych z KPiR),
    - w księgowości firmy Zarządzającej Nieruchomościami (wykonywanie
    płatności przez internet, wystawianie faktur, rozliczanie zaliczek
    pracowniczych, uzgadnianie sald)
    - oraz pracę jako asystentka ds. administracyjno- księgowych w Firmie
    Budowlanej(kontakty z klientami, prowadzenie biura, pomoc w księgowości)
    - pracowałam także jako telemarketerka oraz w obsłudze klienta (odbyłam
    szkolenia z zakresu profesjonalnej obsługi klienta, technik negocjacji
    oraz skutecznej sprzedaży)

    Posiadam praktyczną znajomośc:
    + programów księgowych ASW, CDNOptima i podsawy Raksa
    + systemów płatności internetowych VideoTel i Home Banking
    + obsługi komputera
    + środowiska internetu
    + obsługi urządzeń biurowych

    * Posługuję się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym oraz
    biernie niemieckim.
    * Jestem osobą dobrze zorganizowaną, szybko przyswajającą wiedzę,
    potrafię pracować w grupie, jestem odporna na stres.

    Oczekuję poważnych ofert pracy, która pozwoli w pełni pokazać moje
    umiejętności i predyspozycje, a także da mi możliwość rozwoju i
    doskonalenia się.

    Kontakt
    E-mail: g...@w...pl
    Mob: 501780666