PracaGrupypl.praca.szukanaStudentka 5 rok informatyki szukam pracy stałej w Warszawie.

  • 1. Data: 2004-04-02 05:41:31
    Temat: Studentka 5 rok informatyki szukam pracy stałej w Warszawie.
    Od: Karolina <k...@p...fm>

    Dzień dobry.
    Jestem studentką piątego roku informatyki
    na Politechnice Częstochowskiej.
    Jestem miłą i chętną do współpracy osobą. Szukam stałej pracy w
    Warszawie w charakterze sprzedawcy, serwisanta sprzętu komputerowego,
    helpdesk lub obsługę biura.
    Znam się na sprzęcie komputerowym, potrafię składać komputery.
    Znam dobrze system Windows (instalacja i obsługa) oraz aplikacje.
    Od 1999 r. posiadam prawo jazdy kat. B.
    Proszę o kontakt na adres k...@p...fm
    CV i list motywacyjny prześlę na życzenie.
    Pozdrawiam,