PracaGrupypl.praca.szukanaStudent zaoczny , 22 lata , 2,5 roku doswiadczenia...Student zaoczny , 22 lata , 2,5 roku doswiadczenia...
  • Data: 2003-12-05 14:45:27
    Temat: Student zaoczny , 22 lata , 2,5 roku doswiadczenia...
    Od: "Paweł Czerwiński" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Poszukuje pracy w charakterze sprzedawcy , obsługa klienta , praca biurowa
    itp...(raczej nie akwizycja oraz tzw."przedstawicielstwo handlowe" , które
    ostatnio oznacza to samo....).Posiadam 2,5 roczne doswiadczenie w usługach
    (opinia na życzenie), gdzie miałem bezpośredni kontakt z klientem.
    Umiejętności:
    -obsługa komputera w zakresie Windows ,Word
    -znajomośc języka angielskiego w stopniu pozwalającym prowadzenie
    niewielkich konwersacji
    -prawo jazdy kat .B (dość dobra znajomość Warszawy)
    Jestem studentem zaocznym (zjazd raz w m - cu) na wydziale Nauk o Żywieniu
    Człowieka i Konsumpcji SGGW
    Zawsze staram się wykonywac powierzone zadania uczciwie i rzetelnie.
    Poszukuje pracy uczciwej i konkretnej.
    Kontakt telefoniczny : 0693 732 868