PracaGrupypl.praca.szukanaStudent technik elektronik i informatyk

  • 1. Data: 2002-07-03 18:08:28
    Temat: Student technik elektronik i informatyk
    Od: "Rufik" <r...@o...p.lodz.pl>

    Witam,
    Jestem studentem 4 roku informatyki na Politechnice Lodzkiej.
    Poszukuje pracy zwiazanej z szeroko pojetym tematem informatyki.
    Posiadam bardzo dobra znajomosc systemow Windows 95/98/Me i dobrze orientuje
    sie w systemach typu NT/2000/XP oraz pakiecie Office, znam podstawy Linuxa.
    Potrafie zalozyc niewielkie sieci i nimi zarzadzac; nieobca jest mi anatomia
    PC (potrafie dobierac i skladac komputery klasy PC).
    Opieram sie przede wszystkim na wlasnych amatorskich doswiadczeniach oraz
    praktyki w serwisie komputerowym.
    Napisze takze nieskomplikowane programy w C, C++ oraz Visual Basic for MS
    Office.
    W razie potrzeby potrafie takze projektowac, wykonywac i oprogramowywac
    systemy wbudowane (na mikroprocesorach przemyslowych, np 8051).
    Skonczylem technikum elektroniczne (technik-elektronik), tak wiec nieobca
    jest mi rowniez praca z lutownica i elektronika.

    Rafal Markiewicz
    r...@g...pl
    gg: 341299
    tel. 505 721 819