PracaGrupypl.praca.szukanaStudent rzezby szuka pracy

  • 1. Data: 2006-06-26 16:58:53
    Temat: Student rzezby szuka pracy
    Od: w...@b...pl

    Student IVroku rzezby poszukuje pracy na wakacje/na stale. Mój mail:
    s...@o...pl

    _____________________________________

    Wyslano z serwisu: http://www.connexio.pl.

  • 2. Data: 2006-06-27 07:08:32
    Temat: Re: Student rzezby szuka pracy
    Od: "RObson" <s...@w...com>

    Witam!

    Poszukujemy osób, które zajma sie dostarczaniem klientów na strony WWW.
    Odwiedzajac firmy mozna zarobic ok 2500zl / mc. Mozna tez po prostu popytac
    znajomych, krewnych itp. Za kazde nadeslane zlecenie placimy 30% jego
    wartosci. Dla przykladu nadeslanie tylko jednego zlecenia na strone za
    1200zl to 360zl wyplacane od razu do reki. Firma miesci sie pod Warszawa,
    jednak nie ma problemu aby wyslac pieniadze na cala Polske (poczta lub bank
    internetowy).

    W razie zainteresowania prosze pisac, udzielimy dodatkowych wskazówek.

    Konrad Lecki

    10 Minut Marketing
    (0 22) 357-12-57
    www.10minut.pl