PracaGrupypl.praca.szukanaStudent potrzebuje praktyki

  • 1. Data: 2002-02-08 19:39:48
    Temat: Student potrzebuje praktyki
    Od: "pinowa" <p...@w...pl>

    Witam!

    Mam 22 lata, jestem studentem IV semestru studiów dziennych na kierunku
    informatyka i ekonometria.
    Poszukuję możliwości długookresowej współpracy z firmą o ugruntowanej
    pozycji w sektorze usług informatyczno-finansowych, w celu zdobycia praktyki
    i doświadczenia ( interesują mnie głównie systemy informatyczne, ale nie
    tylko). Jestem osobą otwartą, komunikatywną, nie boję się podejmowania
    wyzwań, oferuję pełne zaangażowanie. Znajomość języka angielskiego, prawo
    jazdy(posiadam samochód), wysoka kultura osobista.

    W zamian, jeżeli okażę się cennym pracownikiem, oferuję możliwość
    późniejszego mnie zatrudnienia.

    Oferty na p...@w...pl