PracaGrupypl.praca.szukana › Student pilnie poszukuje pracy.

  • 1. Data: 2006-05-18 21:22:59
    Temat: Student pilnie poszukuje pracy.
    Od: "Dominik Tomaszewski" <o...@o...pl>

    Jestem studentem drugiego roku na wydziale inżynierii środowiska na
    politechnice warszawskiej. Staram się wykorzystywać czas do maksimum a
    jednocześnie potrzebuję środków finansowych na życie dlatego poszukuję pracy.
    Posiadam certyfikat FCE i posługuję się językiem angielskim w stopniu
    komunikatywnym. Mam prawo jazdy kategorii B.

    Najchętniej przyjmę pracę na wieczór i noc ponieważ studiuję dziennie.
    Ewentualnie weekendy i niektóre dni tygodnia w zależności od rozkładu zajęć.

    Chętnie również przyjmę pracę na całe wakacje.

    Ewentualne oferty proszę przesyłać na adres d...@a...pl lub
    o...@o...pl