PracaGrupypl.praca.szukana › Student informatyki wykona stronę/serwis w ramach wolontariatu

  • 1. Data: 2005-08-20 10:23:19
    Temat: Student informatyki wykona stronę/serwis w ramach wolontariatu
    Od: Karol Pieloch <k...@w...pl>

    Student informatyki, z doświadczeniem w projektowaniu stron
    internetowych (wizytówek firm i serwisów informacyjnych) ale bez
    własnego port folio podejmie się wykonania strony/serwisu celem nabycia
    nowych doświadczeń i stworzenia swojego własnego port folio.

    Oferuje stronę/serwis wykonany w technologii:
    -xHTML i CSS + JavaScript
    -PHP
    -SQL

    Strona będzie
    szkielet strony oparty na znacznikach <div> i formatowany za pomocą
    arkuszy CSS.
    zoptymalizowane pod kątem szybkości wykonania
    indeksowanie przez wyszukiwarki)

    Dlaczego warto wybrać moją ofertę:
    na zasadach wolontariatu czyli nieodpłatnie
    ponieważ będzie to wizytówką tak samo moją jak i Waszą

    Od kogo oczekuje oferty:
    prezentować także w Internecie

    Kontakt:
    K...@w...pl