PracaGrupypl.praca.szukanaStudent informatyki i ekonometrii- poszukuje pracy / Warszawa

  • 1. Data: 2005-09-12 07:31:16
    Temat: Student informatyki i ekonometrii- poszukuje pracy / Warszawa
    Od: Ziupek <m...@w...pl>

    Witam,
    Jestem studentem drugiego roku w Wyższej Szkole Działalności
    Gospodarczej w Warszawie na kierunku Informatyka i Ekonometria - tryb
    zaoczny.

    Poszukuję pracy (ewentualnie stażu), w której mógł bym rozwijać swoje
    umiejętności i zainteresowania - czyli szeroko rozumianą informatykę.
    Mogę być pomocnikiem informatyka, serwisanta sprzętu komputerowego itp.

    Wynagrodzenie jakiego oczekuję jest adekwatne do mojego doświiadczenia.
    W zamian liczę na możliwość zadawania pytań i zdobywania praktycznego
    doświadczenia.

    Posiadam wiedze z zakresu:
    +Windows: 98, XP, 2003 Serwer
    +Macintosh: Mac Os, OsX
    +Linux: (podstawy)
    +UNIX: FreeBSD(administracja)

    Obsługa w stopniu dostatecznym programów:
    +Delphi 7
    +Photoshop
    +GoLive
    +Norma

    Dodatkowe:
    +posiadam wiedzę na temat budowy komputerów
    +podstawy tworzenia sieci (LAN)
    +mam prawo jazdy Kat. B od 3 lat

    W swojej osobie mogę zaoferować solidność, sumienność i dyspozycyjność.

    Jeśli cenicie sobie solidne, młode osoby z duzym potencjałem i ambicjami
    to poniżej jest kontakt właśnie do takiej osoby

    Kontakt:
    tel. 0-501-627-976
    e-mail: m...@w...pl