PracaGrupypl.praca.szukanaStudent informatyki i Ekonometrii - poszukuje pracy - WarszawaStudent informatyki i Ekonometrii - poszukuje pracy - Warszawa
    From: ziupek <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Student informatyki i Ekonometrii - poszukuje pracy - Warszawa
    Date: Mon, 05 Sep 2005 15:18:11 +0200

    Student Informatyki i Ekonometrii - poszukuję pracy ewentualnie stażu -
    Warszawa

    Witam,
    Jestem studentem pierwszego roku w Wyższej Szkole Działalności
    Gospodarczej w Warszawie na kierunku Informatyka i Ekonometria - tryb
    zaoczny.

    Poszukuję stażu lub pracy, w której mógł bym rozwijać swoje umiejętności
    i zainteresowania - czyli szeroko rozumianą informatykę.
    Mogę być pomocnikiem informatyka, serwisanta sprzętu komputerowego itp.

    Wynagrodzenie jakiego oczekuję jest bardzo niskie. W zamian liczę na
    możliwość zadawania pytań i zdobywania praktycznego doświadczenia.

    Posiadam wiedzę na temat budowy komputerów. Znam systemy operacyjne z
    rodziny Windows, podstawy Linux/Unix, podstawy tworzenia sieci
    komputerowych, podstawy programowania C/Delphi. Mam prawo jazdy Kat. B
    od 3 lat.

    W swojej osobie mogę zaoferować solidność, sumienność i dyspozycyjność.

    Kontakt:
    tel. 0-501-627-976
    e-mail: m...@w...pl