PracaGrupypl.praca.szukana › Student informatyki, Warszawa

  • 1. Data: 2006-04-07 15:02:33
    Temat: Student informatyki, Warszawa
    Od: "pikob" <p...@i...pl>

    Jestem studentem informatyki (system dzienny) oraz absolwentem studium
    informatycznego. Mam doświadczenie na stanowiskach IT Manager
    oraz administrator sieci komputerowej. Podejmie się pracy
    dodatkowej oraz zleceń.

    Zajmuję się:
    - wykonywaniem witryn internetowych (html, xhtml, css, xsl, javascript, php
    oraz grafika) + opieka nad witryną
    - administracją i opieką nad komputerami małych sieci w biurach (helpdesk,
    pomoc, administracja siecią)

    Znam:
    - systemy Windows (w tym 2003 Server) oraz Linux
    - podstawy programowania (C, asembler)
    - pakiet Microsoft Office
    - program księgowy Raks2000, program magazynowy Magnat

    Na prośbę prześle CV. Warunki współpracy do uzgodnienia.

    p...@i...pl