PracaGrupypl.praca.szukana › Student informatyki V rok Wrocław

  • 1. Data: 2005-06-22 07:49:10
    Temat: Student informatyki V rok Wrocław
    Od: "Przemek Maciałek" <c...@p...onet.pl>

    Przemysław Maciałek,
    c...@p...onet.pl

    Podejmę pracę na terenie Wrocławia.
    Jestem studentem V roku informatyki, plan studiów pozwala mi na podjęcie
    pracy w pełnym wymiarze.
    Satysfakcjonowałaby mnie każda praca pokrewna z moimi zainteresowaniami
    zawodowymi.
    W tej chwili najważniejsze jest dla mnie zdobycie doświadczenia, a Państwa
    firma w zamian otrzyma sumiennego i odpowiedzialnego pracownika.
    Umiejętności zawodowe:

    Programuję w C/C++, Delphi, Java, znam również w większym lub mniejszym
    stopniu języki
    takie jak Python, Perl, Assembler, HTML, PHP, ASP, oraz inne.

    Potrafię obsługiwać system SAP/R3 na poziomie użytkownika. Systemy UNIX i
    Windows potrafię obsługiwać na poziomie administratora.

    Miałem do czynienia również z systemami baz danych.

    Oprócz tego orientujęsię w wielu zagadnieniach z zakresu informatyki, jak na
    przykład programowalne
    systemy sterowania (sterowniki PCD), czy też UML lub programowanie systemowe
    w UNIX.

    Kontakt:

    Przemysław Maciałek,
    c...@p...onet.pl