PracaGrupypl.praca.szukanaStudent informatyki - 3miasto

  • 1. Data: 2002-04-17 09:19:23
    Temat: Student informatyki - 3miasto
    Od: "sm" <s...@w...pl>

    Student informatyki (magisterskie studia uzupełniające na UAM w Poznaniu)
    po licencjacie informatyki podejmie pracę związaną z branżą IT która pozwoli
    na zdobycie ciekawych i przydatnych doświadczeń.

    Umiejętności:
    - sprawne poruszanie się we wszystkich środowiskach Win (95/98/2000/NT/XP)
    - pakiet Office
    - podstawowa znajomość systemu Unix/Linux
    - znajomość budowy komputera i umiejętność jego konfiguracji
    - podstawy języków C/C++,Java,HTML
    - znajomość sieci komputerowych i związanych z nimi zagadnień
    - umiejętność pracy w zespole oraz dobra samoorganizacja

    Inne:
    - dobra znajomość języka angielskiego, podstawy niemieckiego
    - prawo jazdy kat.B

    Zainteresowania
    - komputery (ogólnie) a ostatnio tematyka baz danych i zagadnienia
    bezpieczeństwa
    sieciowego, oprócz tego koszykówka oraz telefonia GSM.

    Szukam pracy na dłuższy okres czasu, nie mam wygórowanych oczekiwań
    płacowych,
    istotniejsze dla mnie jest zdobycie ciekawych doświadczeń i poznanie
    interesujących
    ludzi. Kontakt do mnie

    tel 606301380
    e-mail s...@w...pl