PracaGrupypl.praca.szukana******Student ZAOCZNY PoZnAń- informatyk UAM******

  • 1. Data: 2005-09-19 08:53:43
    Temat: ******Student ZAOCZNY PoZnAń- informatyk UAM******
    Od: "news.tpi.pl" <u...@o...pl>

    Witam

    ***Jestem studentem II roku Informatyki specjalność informatyka stosowana na
    Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
    ***Posiadam umiejętności programistyczne w C i C++. Żaden aspekt budowy czy
    działania komputera PC nie jest mi obcy.
    ***Znam język angielski(12 lat nauki) i podstawy francuskiego
    ***Mam także doświadczenie jako sprzedawca w sklepie komputerowym oraz jako
    kierowca samochodów osobowych i dostawczych do 3,5 tony.
    ***Moi byli pracodawcy cenili mnie za duże zaangażowanie dla pracy,
    rzetelność i uczciwość.
    //////KONTAKT///////
    Krzysztof Wadówka
    ul. Pollaka 9
    61 -606 Poznań
    tel. 501 743 351
    e-mail K...@o...pl
    GG: 51 39 714

    Jeśli chociaż w małym stopniu zainteresowałem Panią /Pana jako potencjalnego
    pracodawcę,
    prosze o sygnał; ja niezwłocznie wyśle moje Curriculum Vitae i List
    motywacyjny.

    Pozdrawiam
    Krzysztof Wadówka