PracaGrupypl.praca.szukanaStudent W-wa. Praca wakacyjna, bądź półetatowa stała, umowa zlecenie.

  • 1. Data: 2003-05-17 15:45:32
    Temat: Student W-wa. Praca wakacyjna, bądź półetatowa stała, umowa zlecenie.
    Od: "pcastan" <c...@p...wp.pl>

    Dzień dobry.

    Jestem studentem telekomunikacji/informatyki czwartego roku. Obecnie będę
    bronić pracę inżynierską. Poszukuję pracy wakacyjnej, półetatowej bądź na
    umowę/zlecenie, czy o dzieło na terenie Warszawy w branży IT. Moje
    umiejętności obejmują :

    1. sektor informatyki :
    a) programowanie :
    - C/C++ - bardzo dobrze (obiekty, wyjątki, kontenery, przeładowania, inne)
    - Delphi, C++ Builder - dobrze (nie zajmowałem się wielowątkowością)
    - Assemblery : MIPS, SPARC - średnio, 8051, Z80, 8086 - dobrze
    - CodeComposer (środowisko oprogramowania dla procesorów DSP Texas'a) :
    dobrze
    b) bazy danych :
    - SQL, PL/SQL, Transact SQL - dobra umiejętność pisania zapytań, tworzenia
    tabel
    c) pisanie WWW :
    - HTML/DHTML/CSS - bardzo dobra (oczywiście czasem trzeba sięgnąć do spisu
    dostępnych stylów)
    - JavaScript - dobra (umiejętność stosowania się do zaleceń w3c)
    - PHP - dobra (umiejętność obsługi plików, SQL)
    - ASP - bardzo dobra (umiejętność obsługi XML, SQL, plików)
    - Java - dobra (wielowątkowość, środowisko. graficzne, obsługa socket i
    komunikacja klient/serwer)
    d) serwery :
    - administracja serwerem Win NT/2000/XP
    - IIS (www, ftp) - dobrze
    - Apache - średnio

    2. sektor elektroniki :
    - umiejętność projektowania prostych systemów opartych na mikrokontrolerach
    8051, rodziny Z80 i im podobnych.

    3. Telekomunikacja :
    - dobra znajomość zagadnienia sieci ruchomych GSM900/1800.
    (poszczególne bloki systemu, interfejs radiowy, kodowanie, projektowanie
    komórek)
    - PDH - średnio
    - SDH - średnio
    - ISDN - podstawowo

    4. Przebyte praktyki/praca :
    - TP S.A. (miesięczna w centrum satelitarnym)
    - Umowa/zlecenie - praca przy migracji poczty na nowy system
    - Umowa/zlecenie - średnio zaawansowana baza prawnicza nie oparta na ODBC
    (kilka tyś. rekordów)

    5. Język Angielski : średnio zaawansowany (komunikatywny w mowie potocznej,
    dobra umiejętność rozczytywania dokumentacji technicznej)

    5. Co robię obecnie :
    - projekt /wolontariat : strona WWW (serwis poświęcony kulturze i
    wydarzeniom w krajach Europy wschodniej, środkowej, Bałkanów) Adres :
    http://www.pk.z.pl

    Proszę o kontakt na :
    - p...@e...pw.edu.pl
    - (22) 660-4464