PracaGrupypl.praca.szukanaStudent PW EiTI poszukuje pracy w WarszawieStudent PW EiTI poszukuje pracy w Warszawie
    From: "Sawi" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Student PW EiTI poszukuje pracy w Warszawie
    Date: Wed, 26 May 2004 21:33:59 +0200

    Dzień dobry!

    Jestem studentem III roku Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych
    Politechniki Warszawskiej. Poszukuje pracy, którą mogę podjąc
    od 1 lipca br. W okresie wakacyjnym jestem w pełni dyspozycyjny,
    gotowy do pracy w weekendy oraz w zwiększonym wymiarze godzin.
    Bardzo chętnie również kontynuowałbym współpracę po rozpoczeciu
    roku akademickiego, o ile mógłbym dopasować jej godziny do zajęc na
    uczelni (na IV roku nie będzie ich już wiele).
    W zeszłe wakacje odbyłem praktykę studencką w firmie, będącej lokalnym
    operatorem telekomunikacyjnym

    Posiadane wiadomości i umiejętności:
    - Instalacja i konfiguracja cyfrowych central abonenckich firmy
    "Slican"
    - Budowa i działanie cyfrowej sieci komórkowej drugiej generacji
    GSM900/1800
    - Budowa i działanie systemów radiokomunikacyjnych DECT, TETRA
    - Praktyczna znajomość budowy komputera
    - Znajomość systemów operacyjnych MsWindows 95/98/Me/XP (dobra),
    - Znajomość systemu operacyjnego Linux (dobra),
    - Znajomość pakietu MsOffice (b.dobra),
    - Znajomość technologii HTML (dobra), CSS (średnia),
    mysql(podstawowa)
    - Znajomość języków programowania C(średnia), C#(średnia),
    C++(dobra), Java(bardzo dobra), PHP(średnia),
    - Znajomość środowiska programistycznego Delphi(średnia),
    - Znajomość asemblera dla mikrokontrolerów rodziny MCS'51(podstawowa)
    - Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobone
    korzystanie z dokumentacji.

    Ważne w pracy cechy:
    - Umiejętność pracy pod presją czasu
    - Umiejętność pracy w zespole

    Posiadam czynne prawojazdy kat. B od 1999r.

    Kontakt:
    s...@p...onet.pl
    GG: 5227185
    Tlen: sawi4