PracaGrupypl.praca.szukanaStudent Informatyki i Ekonometrii - poszukuję stażu, pracy - Warszawa

  • 1. Data: 2005-04-11 20:30:50
    Temat: Student Informatyki i Ekonometrii - poszukuję stażu, pracy - Warszawa
    Od: Feeko <m...@f...neostrada.pl>

    Student Informatyki i Ekonometrii - poszukuję stażu, pracy - Warszawa

    Witam,
    Jestem studentem pierwszego roku w Wyższej Szkole Działalności
    Gospodarczej w Warszawie na kierunku Informatyka i Ekonometria.

    Poszukuję stażu lub pracy, w której mógł bym rozwijać swoje umiejętności
    i zainteresowania - czyli szeroko rozumianą informatykę.
    Mogę być pomocnikiem informatyka, serwisanta sprzętu komputerowego itp.

    Wynagrodzenie jakiego oczekuję jest bardzo niskie. W zamian liczę na
    możliwość zadawania pytań i zdobywania praktycznego doświadczenia.

    Posiadam wiedzę na temat budowy komputerów. Znam systemy operacyjne z
    rodziny Windows, podstawy Linux/Unix, podstawy tworzenia sieci
    komputerowych, podstawy programowania C/Delphi. Mam prawo jazdy Kat. B
    od 3 lat.

    W swojej osobie mogę zaoferować solidność, sumienność i dyspozycyjność.

    Kontakt:
    tel. 0-501-627-976
    e-mail: m...@s...dyndns.org

    --