PracaGrupypl.praca.szukanaStudent Informatyki///Warszawa i okolice

  • 1. Data: 2002-04-22 07:01:37
    Temat: Student Informatyki///Warszawa i okolice
    Od: "Marek Dacz" <d...@a...waw.pl>

    Witam!!!

    Jestem studentem informatyki na 2 roku Wyższej Szkoly Informatyki w
    Warszawie. Właściwie nie mam żadnego doświadczenia. Jedynym moim
    doświadczeniem jest serwisowanie sprzętu komputerowego dla znajomych,
    stworzenie małej sieci na kladce (4 komputery podlączone) z udostepnieniem
    internetu, robilem sieć dla ground zero na 5 stanowisk. Obecnie mam praktyki
    w szkole średniej jako asystent nauczyciela informatyki. moje praktyki
    odbywaja sie jedynie w czwartki po 3 godziny dziennie od 8:00 rano.
    Szukam pracy na stanowiskach: helpdesk, serwisant, pomoc przy zakładnianiu
    sieci, itp. na terenie Warszawy i okolic.

    Moj kontakt:
    tel.: 0609453594
    mail: d...@a...waw.pl

    Z poważaniem,