PracaGrupypl.praca.szukana › Student IV rok informatyki/zdalna

  • 1. Data: 2005-11-22 20:50:32
    Temat: Student IV rok informatyki/zdalna
    Od: "Rocky" <r...@w...pl>

    Witam jestem studentem IV roku informatyki ze Slupska. Posiadam
    nastepujace umiejetnosci:

    programowanie:
    - VBA;
    - Pascal;
    - Delphi;
    - HTML;
    - CSS;
    - JavaScript;

    Pracowalem na nastepujacych programach:
    - Cały pakiet office od Word przez Excel, Acess, Front Page oraz PowerPoint;
    - Wszystkie "mutacje" Windowsa na poziomie uzytkownika;

    Posiadam staly dostep do internetu, znajomosc obslugi mail i stron www.

    Znajomosc zagadnienia pozycjonowania stron.

    pozdrowienia
    Roman Sikorski

  • 2. Data: 2005-11-23 11:54:17
    Temat: Re: Student IV rok informatyki/zdalna
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "Rocky" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam jestem studentem IV roku informatyki ze Slupska. Posiadam
    > nastepujace umiejetnosci:
    >
    > programowanie:
    > - VBA;
    > - Pascal;
    > - Delphi;
    > - HTML;
    > - CSS;
    > - JavaScript;

    tak po przyjacielsku zwracam uwage ze HTML i CSS to nie sa jezyki
    programowania wiec nie mozna w nich programowac. :)

  • 3. Data: 2005-11-23 12:38:57
    Od: "Rocky" <r...@w...pl>

    Użytkownik "the_foe" <t...@W...pl> napisał w wiadomości

    > tak po przyjacielsku zwracam uwage ze HTML i CSS to nie sa jezyki
    > programowania wiec nie mozna w nich programowac. :)

    Dziekuje za przyjacielska rade napewno bede madrzejszy na przyszlosc ;), a w
    jakiej kategorii mozna je zapisac?

    pozdrowienia
    Roman Sikorski

  • 4. Data: 2005-11-23 14:28:58
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    > Użytkownik "the_foe" <t...@W...pl> napisał w wiadomości

    > Dziekuje za przyjacielska rade napewno bede madrzejszy na przyszlosc ;), a
    > jakiej kategorii mozna je zapisac?

    tak jak nazwa wskazuje : jezyk znacznikow i jezyk arkuszu stylow.