PracaGrupypl.praca.szukanaStudent III roku SGH

  • 1. Data: 2002-02-07 17:08:17
    Temat: Student III roku SGH
    Od: "KKS" <b...@k...com.pl>

    Student III roku SGH (SZ) poszukuje pracy w Warszawie
    kontakt e-mail: b...@k...com.pl

    Oto CV:

    Wykształcenie:
    od 1999 do 2002 - Szkoła Główna Handlowa w Warszawie Stosunki
    Międzynarodowe - ekonomiczne Handel Zagraniczny;
    od 1995 do 1999 - XV Liceum Ogólnokształcące we Wrocławiu.

    Ukończone kursy, szkolenia, certyfikaty:
    2001 - Kurs języka angielskiego metodą Callan'a;
    2000 - Zertifikat Deutsch;
    1997 - Prawo jazdy kategorii B.

    Zatrudnienie:
    od XII 2000 - P.H. KKS - praca w firmie rodzinnej zajmującej się sprzedażą
    akcesoriów motoryzacyjnych;
    od I 2000 do XI 2000 PK - Distribution (producent i dystrybutor wody
    mineralnej Dar Natury) - pracowałem na stanowisku handlowca;
    od VIII 1999 do I 2000 Telefonia Lokalna S.A. - pracowałem na stanowisku
    handlowca.

    Profil zawodowy:
    - ekonomia handlu i usług;
    - zarządzanie wartością i budowa przewagi konkurencyjnej;
    - łatwość prowadzenia negocjacji;
    - umiejętność pracy w ekstremalnych warunkach stresowych - odporność na
    stres.

    Znajomość języków obcych:
    - język niemiecki - dobra;
    - język angielski - podstawowa.