PracaGrupypl.praca.szukana › Student III roku AGH poszukuje praktyk - przede wszystkim Kraków

  • 1. Data: 2004-03-28 17:22:50
    Temat: Student III roku AGH poszukuje praktyk - przede wszystkim Kraków
    Od: Przemysław Kantyka <k...@w...pl>

    Witam serdecznie.

    Nazywam się Przemysław Kantyka i jestem studentem dziennym III roku
    kierunku "Automatyka i Robotyka" wydziału "Elektrotechniki, Automatyki
    Informatyki i Elektroniki" Akademii Górniczo-Hutniczej na specjalności
    "Informatyka w sterowaniu i zarządzaniu". Dodatkowo od trzeciego roku
    studiów na swoim pierwotnym kierunku uczestniczę w niektórych zajęciach
    prowadzonych w ramach dziennych zajęć z "Informatyki" (specjalność
    "Systemy Komputerowe") tego samego wydziału.

    Aktualnie jestem w okresie poszukiwania praktyki studenckiej. Interesują
    mnie przede wszystkim praktyki wakacyjne ale nie tylko i przede wszystkim
    w Krakowie i okolicach. Jeśli są Państwo chętni na ich zaoferowanie mojej
    osobie to proszę o kontakt. Informacje jak się ze mną skontaktować
    znajdują się na stronie http://www.kantyka.prv.pl/pokaz.php?id=10

    Widziałbym siebie głównie w następujących dziedzinach:
    * informatyka/programowanie - praca zarówno jako programista aplikacji
    wszelkiego typu (sieciowych, bazodaniowych, desktop),służących różnym
    celom (użytkowych, business to business, aplikacji webowych), różnymi
    technikami - programowanie obiektowe, strukturalne, konmponentowe itp.;
    przy użyciu różnych technologii (języków programowania - C, C++, Pascal,
    Object Pascal, CGI, PHP, MySQL, Java itp.; środowisk programistycznych,
    systemów operacyjnych itp.) oraz obserwacja lub czynny udział w procesie
    tworzenia oprogramowania od etapu projektowania do uzyskania gotowego
    produktu jak i każda inna związana z tymi pojęciami

    * automatyka/robotyka - wszelkiego rodzaju prace związane z automatyką a w
    szczególności programowanie sterowników PLC lub innych urządzeń
    sterujących, obserwacja lub udział w budowie systemów produkcyjnych i
    przemysłowych od etapu projektowania do instalacji itp.

    W szczególności interesuje mnie połączenie dwóch dziedzin wymienionych
    wyżej

    Co mogę zaoferować?

    Jeśli zdecydują się Państwo na zaoferowanie mi praktyk mogę Państwu
    zaoferować:
    * wiedzę - aby zapoznać się z moimi umiejętnościami, wiedzą itp proszę
    zajrzeć do działu z informacjami o mnie na mojej stronie www
    (http://www.kantyka.prv.pl/pokaz.php?id=8)
    * swój czas który przeznaczę na wydajną pracę w Państwa firmie
    * moją chęć zdobycia doświadczenia i poszerzenia wiedzy która przełoży się
    na sumienność wykonywania powierzonych zadań
    pracowitość i obowiązkowość

    Zapraszam na moją witrynę www w celu uzyskania bardziej szczegółowych
    informacji, bądź ściągnięcia mojego CV:
    http://www.kantyka.prv.pl

    --
    Z poważaniem i podziękowaniami za poświęcony czas
    Przemysław Kantyka