PracaGrupypl.praca.szukana › Student EiTI PW / java, PHP, C++

  • 1. Data: 2007-05-07 15:05:25
    Temat: Student EiTI PW / java, PHP, C++
    Od: m...@s...elka.pw.edu.pl

    Witam
    Nazywam się Marcin Tarka. Jestem studentem wydziału Elektroniki i
    Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Poszukuję
    zatrudnienia na okres wakacji, ale możliwe jest również rozpoczęcie
    pracy od zaraz przy elastycznym systemie godzinowym. Możliwą formą
    zatrudnienia jest praktyka uzgodniona z wydziałem, ze wszystkimi
    idącymi za tym udogodnieniami dla pracodawcy.

    Moje umiejętności:
    - Java w zakresie j2se oraz j2ee dla aplikacji webowych(servlet, jsp,
    podstawy struts)
    - PHP 4 oraz 5, znajomość właściwości obiektowych, system szablonów
    Smarty
    - C++ oraz C w standardzie ANSI
    - podstawowa znajomość biblioteki GTK+
    - ogólna umiejętność pisania aplikacji w architekturze MVC
    - znajomość systemów linux(Fedora) oraz Windows na poziomie
    zaawansowanego użytkownika.

    Moje CV: http://www.marcintarka.republika.pl/cv_onpage.pdf
    Przechowalnia uczelnianych projektów: http://www.marcintarka.republika.pl
    adres kontaktowy: m.tarka <malpa/> stud.elka.pw.edu.pl
    lub
    m_tarka <malpa/> wp.pl

    Pozdrawiam.
    Marcin Tarka