PracaGrupypl.praca.szukana › Student Cranfield University zrobi projekt/badania naukowe z technologii Gridowych

  • 1. Data: 2006-11-30 02:12:55
    Temat: Student Cranfield University zrobi projekt/badania naukowe z technologii Gridowych
    Od: "Wadim Grasza" <W...@g...com>

    Zrobię dla Państwa projekt/badania naukowe w technologiach Gridowych.

    Jestem studentem Cranfield University, UK. Mój pobyt tutaj został
    ufundowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach programu SOCRATES
    ERASMUS.

    Studiuję GRID COMPUTING & e-ENGINEERING. Jest to roczny kurs MSc,
    czyli po jego zakończeniu zostanie mi przyznany tytuł Master of
    Science.

    Na zaliczenie tego kursu składa się napisanie pracy magisterskiej
    (Master's Thesis). Temat pracy magisterskiej wybieram sam. W związku z
    tym, chciałbym się dowiedzieć, kto z Państwa jest ZAINTERESOWANY
    NAPISANIEM PRZEZE MNIE PRACY MAGISTERSKIEJ POD SKIEROWANYM PRZEZ
    PANSTWA KATEM.

    Jest to bardzo KORZYSTNE ROZWIAZANIE, gdyż pracuję nad projektem dla
    Państwa na NAJWYZSZYM POZIOMIE AKADEMICKIM pod okiem specjalistów
    (twórców Globus Toolkit - najpopularniejszej i najwydajniejszej
    obecnie platformy gridowej, a także TWORCOW KONCEPCJI GRIDOWYCH:
    Cranfield współpracuje z Chicago University, gdzie wykłada Ian
    Foster - twórca koncepcji Grid Computing). Projekt może być
    zarówno teoretyczny, jak i praktyczny. Projekt stworzony przeze mnie
    będzie miał możliwości rozwoju, gdyż powstaje w miejscu gdzie
    powstają Technologie Gridowe. Jeśli chcą Państwo być w centrum
    miejsca gdzie TWORZONE SA TECHNOLOGIE PRZYSZLOSCI lub po prostu są
    Państwo zainteresowani projektem w tej technologii, proszę o kontakt
    już teraz!

    Jest to SWIETNE POLE INWESTYCJI, gdyż technologie gridowe obecnie
    stają się już bardzo popularne, a przewiduje się, że
    zrewolucjonizują życie każdego człowieka, w takim stopniu co
    Internet.

    Czy zdają sobie Państwo sprawę jakie korzyści to dla Państwa
    przyniesie?

    Jeśli, tak jak inni, są Paśtwo do końca przekonani o tym, jak
    bardzo skorzystają Państwo na tej propozycji, proszę o kontakt.

    Jeśli nadal nie potrafią sobie Państwo wyobrazić, jak zyskają
    Państwo, korzystając z tej propozycji, proszę napisać mi maila z
    pytaniami i wątpliwościami na ten temat.

    Moje CV (w wersji angielskiej) można znaleźć po adresem:
    http://public.cranfield.ac.uk/soe/c096682/cv/
    Moja strona internetowa: http://wadim.grasza.googlepages.com/