PracaGrupypl.praca.szukana › Student 3-go roku INŻYNIERII LĄDOWEJ / Warszawa

  • 1. Data: 2004-10-31 16:54:56
    Temat: Student 3-go roku INŻYNIERII LĄDOWEJ / Warszawa
    Od: Bler <b...@w...pl>

    Jestem studentem 3-ciego roku Wydziału Inzynierii Lądowej Politechniki
    Warszawskiej. Jestem dyspozycyjny (wszsytkie dni poza czwartkiem), znam
    obsługę Worda, Excela, Autocada, HTML. Szukam pracy na terenie Warszawy
    (może być zdalna - posiadam stały dostęp do internetu. Interesuje się
    komputerami, fantastyką (literatura, rpg), posiadam rozległą wiedzę w
    temacie Gier Fabularnych.