PracaGrupypl.praca.szukanaStuden Informatyki Poszukuje Pracy - Poznan, Leszno, Zielona GóraStuden Informatyki Poszukuje Pracy - Poznan, Leszno, Zielona Góra
    From: "pier" <p...@b...gnet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Studen Informatyki Poszukuje Pracy - Poznan, Leszno, Zielona Góra
    Date: Sat, 25 May 2002 18:23:42 +0200

    Dzien dobry
    Nazywam sie Piotr Kunc i jestem studentem 4 roku Informatyki.
    Poszukuje pracy lub praktyki na okres wakacyjny w Poznaiu lub okolicy,
    Lesznie lub okolicy, Zielonej Górze lub okolicy.

    Moje umiejetności:

    - znajomość systemów operacyjnych: Win9x, NT, 2000, Novell, Linux(RedHat,
    Mandrake),
    - znajomosc jezykow skrytpowych shell'a,
    - znajomość sieci komputerowych LAN,
    - wiedza z zakresu sieci opartych na TCP/IP,
    - programowanie w Delphi,
    - znajomość SQL-a, Oracle,
    - Adobe Ilustrator,Adobe Photoshop, Corel, Flash,
    - tworzenie www (html, php, mysql, flash),
    - bardzo dobra znajomość pakietu Office,

    - jezyk angielski, niemiecki(podst),
    - łatwość nawiązywania kontaktów i przyswajania nowej wiedzy,
    - dyspozycyjny,
    - prawo jazdy,
    - chęć i zapał do pracy.

    Jestem osobą która szybko przyswaja wiedzę informatyczną, potrafi
    rozwiązywać problemy powstałe w pracy użytkowników, dyspozycyjną, sumiennie
    wykonującą swoją pracę, potrafi pracować w grupie.

    Mailto: p...@b...gnet.pl