PracaGrupypl.praca.szukana › Strony www - prezentacje multimedialne - zdjęcia - www.performer.pl

  • 1. Data: 2004-01-29 16:12:25
    Temat: Strony www - prezentacje multimedialne - zdjęcia - www.performer.pl
    Od: "www.performer.pl" <m...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie

    Z przyjemnoscia nawiaze wspolprace z firmami z calej Polski.
    Ze swojej strony oferuje kilku letnie doswiadczenie w tworzeniu grafik na
    potrzeby www DTP i multimediow.
    Moje portfolio dostepne jest na mojej stronie www.performer.pl.
    Jestem w stanie zaoferowac przygotowanie stron www opartych na bazie danych
    MySQL napisanych z uzyciem PHP, a takze strony w technologii Flash. Ponadto
    wykonywanie profesjonalnych zdjec w studio, wykonanie prezentacji
    multimedialnych (Flash).

    Mam nadzieje ze projekty z mojego portfolio beda dobra wizytowka moich
    mozliwosci i
    szansa na wspolprace.
    Moge wystawic faktury VAT, posiadam 1 megowe lacze wiec nie ma klopotu z
    wymiana materialow itp.
    Czekam na kontakt
    pozdrawiam i zycze milego dnia
    Marcin Wojtkowiak