PracaGrupypl.praca.szukanaStrony internetowe, prezentacje offline, projekty graficzne, bazy danych, banery, loga, ... NAJTANIEJ

  • 1. Data: 2005-07-16 20:35:42
    Temat: Strony internetowe, prezentacje offline, projekty graficzne, bazy danych, banery, loga, ... NAJTANIEJ
    Od: "www" <j...@p...onet.pl>

    Zajmuje się tworzeniem Grafiki na potrzeby www jak i do uzytku codziennego.

    Głównie

    - layouty stron internetowych
    - całe serwisy www
    - wizytówki internetowe
    - banery
    - przyciski, itp.
    - animacje 2D, 3D

    Kontakt : i...@p...fm

  • 2. Data: 2005-07-16 23:00:51
    Od: "FotoHolic" <foto_sek@nie_ma_jak_spam.pl>

    Użytkownik "www" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Zajmuje się tworzeniem Grafiki na potrzeby www jak i do uzytku
    codziennego.

    > Głównie
    >
    > - layouty stron internetowych
    > - całe serwisy www
    > - wizytówki internetowe
    > - banery
    > - przyciski, itp.
    > - animacje 2D, 3D

    Mam prosbe. Zajmuje sie architektura informacji i bardzo interesuje mnie
    Twoje portofolio.
    Jest szansa, ze zobacze adres z przykladami w jednolitym ogloszeniu na
    grupie, a nie rozczlonkowanej ofercie?

    Dzieki,
    FotoHolic